friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

friends

friends for ever

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الف زى مااااااااااااااااااااااااااتحب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mera95

mera95

انثى
طالبه : طالبة

الف زى مااااااااااااااااااااااااااتحب Empty
مُساهمةموضوع: الف زى مااااااااااااااااااااااااااتحب   الف زى مااااااااااااااااااااااااااتحب Icon_minitimeالأحد يناير 04, 2009 7:20 am

هبدأ بكذا سطر من قصه ويجي حد بعدي يكملها ويقف عند نقطه مثيره ويجي حد بعده يكملها وهكذا يلا نبدأ مع بعض

***** كانت بنت جميله رقيقه صغيره كانت شطوره في المدرسه وكان كل اصحابها بيحبوها بس والدها متوفي وجه في يوم كانت هتنزل المدرسه الصبح بس كان يوم غير عادي لان مامتها كانت هي دايما اللي بتصحيها واليوم ده مامتها مصحتهاش لكن البنت قلقت وكانت نايمه جنب مامتها لانها كانت بتنام جنبها قعدت تصحي فيها مش بتصحها قعدت تقولها يا ماما انا هروح المدرسه انا كده هتاخر يا ماما انتي شكلك عايزه تنامي قوي طب اصحي مامتها مش بترد والبنت وحيده ومش معاها حد وغير كده ملهاش قرايب متعرفش حد خالص وكل اللي عملته انها الطريق الوحيد اللي عرفته طريق الكنيسه راحته وقابلت ابونا وابونا جه معاها البيت وعرف ان والدتها ماتت البنت قعدت تعيط وصعبت عليه قوي انها وحيده كمان لكن ابونا كل اللي عمله انه .........

يالا بقي حد يكمل .... بس يقف عند جزء وحد تاني يكمل ......

Very Happy Very Happy
shora

shora

انثى

الف زى مااااااااااااااااااااااااااتحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: الف زى مااااااااااااااااااااااااااتحب   الف زى مااااااااااااااااااااااااااتحب Icon_minitimeالثلاثاء يناير 06, 2009 3:07 am

حلووة اللعبة دى اوى يا ميرا

وانا ممكن اكمل

وابونا كل اللى عملة انة اداها فلوس وكل يوم باليل كان بييجى يطمن عليها ويشوفها لو عاوزة حاجة وعاشت البنت وكانت مجتهدة جداا وبتذاكر وبتصلى وتشكر ربنا وكانت دايما تقول "لتكن ارادتك يارب"
اكيد ربنا حيكافئ البنت دى .................
وفى يوم ............................................................................................

يلا بقى ميين حيكمل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الف زى مااااااااااااااااااااااااااتحب
صفحة 1 من اصل 1