friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

friends

friends for ever

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

العبة أنتهت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bobos

bobos

ذكر

العبة أنتهت Empty
مُساهمةموضوع: العبة أنتهت   العبة أنتهت Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 5:10 am

* واحد بيحب يلعب بلاى استيشين ابنة مات كتب على قبره game over

*اتنين اتحكم عليهم بالاعدام واحد فيهم رخم جدا فسألو الاول نفسك في ايه قال نفسي اشوف امي وبعدين سألو الرخم نفسك في ايه قالهم نفسي متخلوهوش يشوف امه

*مرة واحد كل لما يعدى من شارع يشوف واحد بيشرب سجارتين فساله مره ليه هو انا ليه كل لما اعدى من هنا اشوفك بتشرب سجارتين قاله اصل انا كان ليه واحد صاحبى متعودين ان احنا نشرب سجاير هنا وصاحبى ده سافر فانا بشربلى وبشربله بعدها بفترة صاحبنا ده عدا شافه بيشرب سجارة واحده فقاله انت بتشرب سجارة واحده ليه قاله اصل انا بطلت

*مره واحد دخل السينما ملقاش فيها الا واحد بس قعد وراه وقال له ونبى اتاخر شويه علشان اشوف

*مره واحد اتحكم عليه بالاعدام و هما بيشنقوه قعد يرفس ففكوه قالهم يا جزم كنت هتخنق

*اربعة أغبياء عملوا عملية اختطاف فخطفوا فتاه واوقفوا تاكسى فسائق التاكسى قال:التاكسى ده اربعه راكب بس قاموا سابوا الفتاه وركبوا هم
mera95

mera95

انثى
طالبه : طالبة

العبة أنتهت Empty
مُساهمةموضوع: رد: العبة أنتهت   العبة أنتهت Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 1:15 pm

ههههههه نكت جامدة جدااا

ميرسى ليك
bobos

bobos

ذكر

العبة أنتهت Empty
مُساهمةموضوع: رد: العبة أنتهت   العبة أنتهت Icon_minitimeالسبت سبتمبر 27, 2008 8:21 am

شكراً على مرورك يا ميرا بس النكت التانية معجبتكيش و لا أية

العبة أنتهت
صفحة 1 من اصل 1