friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

friends

friends for ever

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

وادي النكت :-

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Nagy Remah Samy

Nagy Remah Samy

ذكر

وادي النكت :- Empty
مُساهمةموضوع: وادي النكت :-   وادي النكت :- Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 8:05 am

1- واحد بيقول لمراته انتي ليه بتكرهي قرايبي قالتله والله ابدا انا مابكرهمش حتى الدليل اني بحب حماتك اكتر من حماتي

2- واحد صعيدي مخه جزمه في جنينة الحيوانات وواقف قدام قفص الاسد وراح مدخل راسه جوه الحارس شافه وجري عليه وقاله ايه يا بلديتنا بتعمل ايه قاله ماتخفش يا عم اوحنا هناكله

3- مره واحده بتغني اغنيه قديمه طلع من بقها تراب

4- واحد سافر السودان باليل ماشفش حد

5- مره واحد وابنه واقفين قدام الاسنانسير ومايعرفوش يعني ايه اسانسير هم شايفين كل شويه الحيطه تفتح وتقفل فجت واحده وحشه اووي ركبت الاسانسير والباب اتقفل وبعدين فتح كمان شويه خرجت منه واحده حلوه اووي رد الراجل وقال لابنه يلا روح هات امك بسرعه

6- واحد صعيدي دخل عليه اخوه وهم بيدق مسمار في الحيط فأخوه قاله يابني المسمار ده مقلووب تلاقيه بتاع الحيطه اللي قدامه

7- واحد مسطوول بيقول لصحابه المسطوول مش عارف ياخي ليه عود الكبريت ده مابيولعش مع انه لسه مولع من شويه

8- ليه الحمار في الصعيد بيسبق الحصان , علشان بيلعب وسط ارضه وبين جمهوره

9- واحد بخيل حلم انه بيوزع فلوسه ولما صحي من النوم قال ابقى حماار لو فكرت انام تاني

10- ظابط على المعاش فتح محل حلويات سماه التورته في خدمه الشعب

11- واحد مسطول حب يصطاد ارنب وقف تحت الشجره وقلد صوت جزره

12- تلاته بيتسابقو على اندل واحد الاول قال انا هاثبتلكو اني اندل واحد فشاف واحده عجوزه بتعدي طريق العربيات راح معديها نص الطريق وسابها التاني قال انا هاثبتلكو اني اندل واحد راح شايط العصايه اللي في ايد الست العجوزه والتالت قال انا اندل واحد فيكو قالولوا ليه قالهم عشان الست دي أمي

شكرااااا
mera95

mera95

انثى
طالبه : طالبة

وادي النكت :- Empty
مُساهمةموضوع: رد: وادي النكت :-   وادي النكت :- Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:17 pm

نكت جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامدة موووووووووت

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-